Commissies (vrijwilligers)

Een vereniging heeft vrijwilligers nodig. Een zeilclub kan niets als iedereen alleen maar wil zeilen. We hebben ook mensen nodig die een wedstrijd willen organiseren, die het clubmateriaal willen onderhouden of die een zeilklasse willen stimuleren. Er zijn dus vrijwilligers nodig. Voor de vrijwilligers moet natuurlijk ook goed gezorgd worden, daarom hebben we ook vrijwilligers nodig die voor de vrijwilligers een bakje koffie willen zetten.

Binnen de Zeilvereniging Schildmeer zijn diverse commissies actief die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor alle activiteiten die de Zeilvereniging Schildmeer organiseert. Elke commissie bestaat uit vrijwilligers die met elkaar zorgen voor de organisatie van de activiteiten en evenementen.

Bent u geïnteresseerd om ook een bijdrage te leveren binnen één van deze commissies? Neem dan contact op met één van de contactpersonen die bij de desbetreffende commissie zijn vermeld.

Onderstaande commissies zijn binnen Zeilvereniging Schildmeer actief. Klik op de tekst voor meer informatie.

Net als zoveel andere verenigingen hebben ook wij behoefte aan vrijwilligers. Misschien heeft u zelf geen zeilboot maar vindt u de sport wel zo aantrekkelijk dat u er iets voor wil doen. Neem dan gerust contact op met ons. Bel één van de bestuursleden of mail naar info@zeilvereningingschildmeer.nl.