Windfoilen op het Schildmeer

"Dit jaar organiseert Zeilvereniging Schildmeer in samenwerking met Jeugdwedstrijdzeilen en Surfcenter wekelijkse Windfoil trainingen op het Schildmeer. Lijkt het jou leuk om beter te leren windfoilen en heb je de ambitie om ook wedstrijden te gaan varen? Dan is dit iets voor jou! Meld je via deze link voor de informatieavond."

Wij als Zeilvereniging Schildmeer organiseren de trainingen en zorgt voor het verenigingsgevoel! Daarnaast faciliteren ze het gebruik van de kleedkamers en theorieruimtes.

Surfcenter bied het beste windfoil materiaal aan van het moment en zorgt voor demo sets om het foilen te ontdekken.

Jeugd Wedstrijdzeilen Noord draagt bij aan het organiseren van de trainingen en maakt het combineren van wedstrijdzeilen en windfoilen mogelijk.

Windoilen_Zeilvereniging_Schildmeer.pdf