Geslaagde Dag van het (Schild)meer

STEENDAM – In samenwerkingen met de Gemeente Midden-Groningen, Ondernemers & verenigingen rond het Schildmeer, scouting uit Delfzijl en Slochteren, Art Carnivale, Kielzog uit Hoogezand de Dag van het (Schild)Meer georganiseerd. Onder prachtige omstandigheden was er aan de boorden van het Schildmeer van alles te doen, suppen, kanoën, zeilen bij de Vereniging of de scouting, pannenkoeken bakken, beach vollyballen, golfen en muziek maken.

Wij als Zeilvereniging hadden een mooi plekje op het strand. Wij waren met een optimist en een valk  aanwezig waar belangstellende mee konden zeilen. Verschillende mensen hebben genoten op het water. Aan deze dag hebben wij een aantal nieuwe leden overgehouden die graag op zeil les willen volgen bij onze vereniging.

Voor ons als Zeilvereniging was het een geslaagde dag! Het komende jaar word er weer een Dag van het (Schild)Meer georganiseerd.