Geen Schildweek

Met pijn in ons hart willen wij u laten weten dat wij in juli 2020 geen Schildweek gaan organiseren.

De Schildweek is een jaarlijks terugkerend evenement waar jong en oud in diverse klassen wedstrijden kunnen zeilen.

Dit jaar waren we in opmars naar de 75e editie, maar de richtlijnen van de overheid laten het niet toe dit sportevenement door te laten gaan.

De corona crisis raakt onze vereniging ook financieel. Met het wegvallen van de Schildweek vallen ook de sponsorbijdragen voor een groot deel weg. Wij hopen als bestuur dat wij in de toekomst weer een beroep op onze sponsoren mogen doen en dat u onze vereniging blijft steunen.

We gaan er alles aan doen om in 2021 deze bijzondere editie tot een groot succes te maken!

Wij hopen jullie volgend jaar tijdens de 75e Schildweek van 23 t/m 29 juli 2021 weer in goede gezondheid te treffen op het prachtige Schildmeer om samen weer een gezellige en sportieve zeilweek te zeilen.

Vriendelijke en sportieve groet,

Het bestuur Zeilvereniging Schildmeer