De zeillessen op het Schildmeer gaan weer van start!

Steendam - De zeillessen op het Schildmeer gaan weer van start!

Wil jij ook zelf je boot besturen en met andere zeilers het water op? Jong geleerd is oud gedaan; zeilen verleer je nooit en je hebt er je leven lang plezier van!

Zeilvereniging Schildmeer start met het nieuwe seizoen voor de jeugd! Wekelijks, op vrijdagavond verzorgen wij de lessen voor de jeugd. We starten met een aantal theorielessen en in april gaat de jeugd het water op. Bakboord, stuurboord, roer, zwaard, giek, schoot; na 1 les weet jij al heel veel over de zeilboot.
Onze zeilvereniging bestaat al sinds 1942 en onze instructeurs zijn CWO-gediplomeerd en enthousiast. Zij hebben allen ruime ervaring in het (wedstrijd)zeilen en in het opleiden van nieuwe zeebinkies!

Onze accommodatie is perfect gelegen aan het Schildmeer, aan de Roegeweg in Steendam, bij Restaurant de Tijd en het Surfcenter. De club beschikt over voldoende eigen boten, dus je hoeft zelf geen boot te hebben.Enthousiast geworden? Heb je nog vragen?

Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar training@zeilverenigingschildmeer.nl Whatsapp: 06 50508130 (Arien Huijssoon)