Funderingsbalken aanbrengen

Steendam – Nadat de afgelopen week de palenfundering is aangebracht hebben we deze week de funderingsbalken vrij gegraven, één van onze sponsoren AKB Tuin- & Klusbedrijf uit Zuidbroek hielp ons een handje met een graafmachine. Vrijdagavond stonden er vele vrijwilligers klaar om de funderingsstrook uit te vlakken, de piepschuim funderingsbalken te stellen en de wapeningskorven te plaatsen.

Zaterdagmorgen is de laatste hand gelegd aan de funderingsbalken en zijn de funderingsbalken aangevuld en gereed  gemaakt voor het storten van de beton. Door de vele vrijwilligers die afgelopen week hebben geholpen waren we rond de middag gereed.

Dinsdag 4 september zal de beton worden gestort in samenwerking met één van onze sponsoren Timmerbedrijf Kooi uit Schildwolde.

zeilverenigingschildmeer zeilverenigingschildmeer zeilverenigingschildmeer zeilverenigingschildmeer zeilverenigingschildmeer zeilverenigingschildmeer zeilverenigingschildmeer