Proefles zeilen 3

Proefaanbod jeugdzeilen

Heb jij zin om een spannend avontuur te beleven en durf jij de kapitein van je eigen boot te zijn? Bij Zeilvereniging Schildmeer leren wij jou hoe je in een eigen zeilbootje weg kunt varen! Graag willen wij jou uitnodigen voor vier proeflessen bij onze zeilvereniging. Tijdens deze proeflessen gaan we het avontuur aan en gaan we je kennis laten maken met het zeilen in een kleine éénpersoons zeilboot, de Optimist.

Tijdens de proeflessen zullen we je alles vertellen over de zeilboot en wat daarbij komt kijken. We zullen de verschillende zeiltermen bespreken, de onderdelen van de boot bekijken en jou leren hoe je je zeilboot klaar kunt maken voor een onvergetelijk avontuur op het water! Je zult ontdekken hoe je kunt sturen, het zeil kunt bedienen en wat bakboord en stuurboord echt betekenen. Dit alles zal worden begeleid door onze enthousiaste en gecertificeerde zeilinstructeurs.

Kleding: Warme kleding in laagjes met daaroverheen regen- of zeilkleding, stevige dichte schoenen (GEEN rubberen laarzen), een setje droge kleding en een handdoek.

Locatie: Roegeweg 3A, 9629 PA Steendam.

Data: vrijdagavond 5, 12, 19, 26 april. 18:30-20:30.

Deelnamebijdrage: 25 euro

De proeflessen zijn geschikt voor kinderen vanaf 7 jaar, die in het bezit zijn van een zwemdiploma