Opleidingen bij het Watersportverbond

Het Watersportverbond biedt diverse opleidingen voor instructeurs, trainers en officials. Het is belangrijk dat er voldoende opgeleide mensen op de vereniging zijn. Zij zorgen dat de leden op jouw vereniging veilig en onbezorgd hun sport kunnen beoefenen!

Start opleidingen Zeiltrainer 3 en 4 in oktober
Het eerste praktijkweekend voor de opleidingen Zeiltrainer 3 en Zeiltrainer 4 is 11 t/m 13 oktober in Medemblik. Hierna volgt nog een praktijkweekend en drie verdiepingsdagen. Inschrijven voor deze opleidingen is nog mogelijk!

Gratis online cursussen voor officials nu beschikbaar
Voor iedereen die mee wil helpen bij de organisatie van een zeilwedstrijd ontwikkelt de Watersportacademy een serie gratis online cursussen. Een laagdrempelige manier om te zorgen voor meer opgeleide officials op jouw vereniging.
Lees meer over deze cursussen!

Inschrijvingen CWO-opleidingsweekenden nu geopend
Geef je CWO-zeilles op je vereniging en wil je dat verbeteren? Kom dan naar één van de twee afrondingsweekenden in Medemblik georganiseerd door het Watersportverbond.