De zeillessen op het Schildmeer gaan weer van start!

Steendam - De zeillessen op het Schildmeer gaan weer van start!
Vanaf vrijdag 30 augustus a.s. kun je elke vrijdag avond van 18:00 – 20:00 uur leren zeilen.
Zelf je boot besturen en met andere zeilers in kleine groepjes het water op. Bakboord, stuurboord, roer, zwaard, giek, schoot; na 1 les weet jij al heel veel over de zeilboot.

Onze instructeurs en instructrices zijn allen CWO-gediplomeerd en enthousiast. Zij hebben allen ruime ervaring in het (wedstrijd)zeilen en het opleiden van nieuwe zeebinkies!

Zeilvereniging Schildmeer bestaat al sinds 1942
De accommodatie is perfect gelegen aan het Schildmeer, aan de Roegeweg in Steendam, bij Paviljoen Boei 12 en het Surfcenter. De club beschikt over voldoende eigen boten, dus je hoeft zelf geen boot te hebben.

De afgelopen jaren heeft menig zeiler van onze club de (inter)nationale wateren bevaren.
Nederland levert al jaren lang topzeilers op alle niveaus. Zoals Marit Bouwmeester die Olympisch goud en zilver gewonnen heeft. Maar ook onze eigen instructeurs weten hoe het podium er uit ziet! Sven Buikema werd dit jaar 4e op het Wereldkampioenschap Splash. Zij kunnen je enthousiast vertellen waarom zeilen een coole sport is.

In 2021 vindt de 7e editie van DelfSail plaats. Het 2e Sailevenement van Nederland.
De bemanning van de tallships is zelf ook ooit begonnen met zeillessen. Want jong geleerd is oud gedaan; zeilen verleer je nooit; je hebt er je leven lang plezier van!

Enthousiast geworden? Heb je nog vragen? Neem contact op met onze zeilclub!
Mail naar training@zeilverenigingschildmeer.nl
Whatsapp : 06 21 456 252