Jachthaven Boei 12

De Jachthaven

Jachthaven Boei 12 is sinds 2016 in de handen van Beheer Schildmeer BV  en in 2017 is er begonnen met een grondige renovatie. Alle steigers zijn voorzien van nieuwe steigerbedekking en hierbij is afscheid genomen van het traditionele steigerhout en is er overgegaan op kunststof roosters met antislip.

De electrakasten op de steigers zijn allemaal vernieuwd, de watertap punten zijn vernieuwd en er is nieuwe ledsteigerverlichting geplaatst.

Dit heeft de haven weer een degelijk uiterlijk gegeven en we kunnen u nu weer met open armen ontvangen.

Passantenhaven

Jachthaven Boei 12 heeft zowel seizoenplaatsen als wel maand, week en dag plaatsen voor passanten. Het seizoen loopt van 1 April tot en met 31 Oktober.

Ligplaatsen

Onze toiletvoorzieningen bevinden zich in het gedeelte van Zeilvereniging Schildmeer, hier vindt u dames en heren douches en toiletten. Douchen kost €0,50

U kunt in het pand van Surfcenter/Villapark Schildmeer gebruik maken van een wasmachine of wasdroger tegen betaling.

Jachthaven Boei 12 heeft 5 grote drijvende steigers aan de hoofdsteiger, 3 daarvan hebben aan beide zijden vingersteigers (A, B en C) 1 steiger heeft aan 1 zijde vingersteigers (D) en 1 steiger heeft alleen palen boxen (E).

Tevens zijn er diverse maten ligplaatsen op de wal voor boten op een trailer, zoals o.a. Optimist Splash en Laser

Jachthaven Boei 12 beschikt niet over winterstalling op de wal, maar wel over winter ligplaatsen, echter is het stroom en water in de winter afgesloten.

Wij beschikken wel over een kraan. Met onze kraan kunnen wij tot 6 ton takelen. Voor onze gasten is takelen 2x inbegrepen voor niet gasten is het takelen € 50.

Voor meer informatie kunt u terecht op de site van Jachthaven Boei 12.