De Otter

Recreatie en Watersportcentrum De Otter

Recreatie en watersportcentrum De Otter ligt in het centrum van de provincie Groningen. De omgeving is ideaal voor diverse uitstapjes. Bijvoorbeeld naar Appingedam een gezellig oud stadje, met de bekende overhangende keukens boven het water. De stad Groningen zelf ligt op 10 minuten rijden en dagtripjes naar Duitsland of naar de Waddeneilanden is zeker mogelijk.

Het Schildmeer ligt centraal tussen grote steden en plaatsen. Binnen een straal van 25 km liggen de steden Groningen, Delfzijl, Veendam en Winschoten.

Camping De Otter heeft een oppervlakte van ongeveer 10 hectare en ligt aan de zuidkant van het Schildmeer. Het meer is zeer geschikt om te zeilen, roeien, kanovaren, zwemmen en de surfsport. En vooral de hengelsport niet te vergeten. Er zijn diverse soorten vis te vangen. De Otter is een Schitterende locatie voor uw vakantie. U kunt bij ons terecht voor het huren van een stacaravan, trekkershut of bungalow. Daarnaast verhuren wij zeilboten, motorboten, kano's, surfplanken, fietsen, skelters en grote steps. Tijdens, uw vakantie kunt u gebruik maken van ons draadloos internetsysteem, zo kunt u altijd op de hoogte blijven. Voor meer dagtrips klik hier.

www.de-otter.nl