Vereniging competitie

STEENDAM - Gisteravond stond de derde avond voor de verenigingscompetitie op het programma op het Schildmeer. De weersvoorspellingen waren niet geweldig voor deze avond. Bij het meer aangekomen bleek het zeer mooi zeilweer en is er met elkaar besloten wel te gaan zeilen met de afspraak dat we direct terug zouden keren naar de wal als het weer zou omslaan.

Na dat we de baan hadden uitgelegd en de boten op het water waren ging de eerste wedstrijd van start. Onder prachtige omstandig heden werd er gevaren! Na de eerste wedstrijd werd er gewisseld door de teams. Na de start van de tweede wedstrijd veranderde het weer en heeft het comité de wedstrijd afgeschoten.

Nadat iedereen weer aan de wal was en onderdak begon het te regenen. Na overleg met alle teams is besloten deze avond niet meer te staten en de 3 wedstrijden die nog gevaren dienen te worden in te halen op 27 juni. Een tweede reserve avond!

Het aankomende programma voor de verenigingscompetitie ziet er als het volgt uit:

• 6 juni VWDTP
  • 13 juni Mayday
  • 20 juni ZZ (inhalen)
  • 27 juni Zeilvereniging Schildmeer (inhalen)