Presentatie Delfsail

Delfsail - Zeilvereniging Schildmeer presenteerde zich zaterdag 2 juli in de haven van Delfzijl tijdens het prachtige evenement Delfsail. Zaterdag morgen voor 10 uur dienden we in de haven te zijn. Achter aan op de handels kade oost is een trailerhelling waar wij gebruik van konden maken. Nadat de boten van de trailers waren en onze zeilers zich hebben omgekleed gaf Marcel nog een korte voorbespreking wat onze zeilers konden verwachten en ook wat de regels waren van Delfsail.

Tegen 11 uur gingen de zeilers het water op. Onder prachtige omstandig heden. De bootjes planeerde door de haven langs de Tallships. Wat prachtige plaatsjes opleverde. Tegen 13 uur zijn de zeilers even naar de wal geweest voor een versnapering. Om na de pauze nog een aantal rondjes te gaan varen. In totaal voeren wij met 3 optimisten, 4 splashes en 1 laser 4.7.

zeilverenigingschildmeer zeilverenigingschildmeer zeilverenigingschildmeer zeilverenigingschildmeer zeilverenigingschildmeer zeilverenigingschildmeer zeilverenigingschildmeer zeilverenigingschildmeer